توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو| قایدی هم هست

  • کد خبر: ۵۲۴۵۹
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
  • ۱
ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو| قایدی هم هست
مهدی قایدی که با مشکل مواجه شده بود به بازی با شهر خودرو خواهد رسید. قایدی با استقلال به مشهد می‌رود وبرخلاف خبر‌های روز‌های گذشته شانس بازی درترکیب اصلی را هم دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال و شهرخودرو فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد رخ دررخ هم قرار می گیرند. دیداری که اهمیت های بسیاری برای هر دو تیم دارد. به خصوص مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی اش که دوست دارند مقابل محمود فکری به نتیجه عالی دست یابند و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. رحمتی اما درشرایطی مقابل استقلال قرار می گیرد که بعید است سرمربی آبی ها تغییری در ترکیب این تیم ایجاد کند. حضور رشید مظاهری در چارچوب دروازه قطعی است. دو مدافع میانی هم محمد حسین مرادمند وعارف غلامی خواهند بود. اگر غلامی به این بازی نرسد، محمد دانشگر به جایش بازی می کند. دفاع راست استقلال احمد موسوی است ودر دفاع چپ هم محمد نادری را خواهیم دید. در خط میانی استقلال نیز آرش ضاوند، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مهدی مهدی پور حضور خواهند داشت. مهدی قایدی هم که گفته می شد به این بازی نمی رسد در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و کنار ارسلان مطهری ایفای نقش خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
باید دیاباته بازی میداد
این بازی برده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->